Промоция Broadband@home-turbo!

Всички теми, свързани пряко с интернет услугите, които предлага фирмата. Допълнителна информация на корпоративната и клиентската страница.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот coolmix999 » 8.01.2014г. в 23:14ч.

И аз се интересувам дали остава собственост на клиента след 2 години от получаването. Знам че за старите рутери (Buffalo) беше така, но за тези новите не знам как е.

coolmix999
 
Съобщения: 99
Регистриран: 1.07.2013г. в 13:37ч.
Град: Здравец-изток
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот vankata5305 » 9.01.2014г. в 05:24ч.

kiddo69 написа:"Щом е така и ако си е мой искам достъп до него!"
Емиии... Бъркаш в дупката дето е озад(с лепенка на Нетуоркс предполагам), ресетваш към фабрични настройки, и си е твой... пък като ти се обадят-разбирайте се. :clap: :clapping: :thumbsup: :mml:


Да ама не е точно така това е най лесния начин но не е задължително да е успешен ресет бутона може да е деактивиран или да му е сменена функцията и да не ресетва всичко прочетох това онова и видях възможните начини за придобиване на достъп но защо трябва да е с лошо
Аватар
vankata5305
 
Съобщения: 2
Регистриран: 23.06.2010г. в 08:06ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот joro8 » 11.01.2014г. в 15:01ч.

coolmix999 написа:И аз се интересувам дали остава собственост на клиента след 2 години от получаването. Знам че за старите рутери (Buffalo) беше така, но за тези новите не знам как е.

За новите не е така.
Може да си прочетете договорите.
Изображение
Аватар
joro8
 
Съобщения: 1409
Регистриран: 14.08.2005г. в 19:23ч.
Град: Pyce
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот vesodimov » 20.03.2014г. в 19:37ч.

Преди две седмици подадох заявка за рутер. Днес получих съобщение, че рутерът е готов. Междувременно аз си купих рутер и нямам нужда от този. Прочетох, че ако до 7 дни не си го взема ще трябва да подавам нова заявка. Това добре, но ако не подам заявка това значи ли, че при последващи промоции ще ми излиза съобщение, че вече имам рутер ?

"За новите не е така.
Може да си прочетете договорите."
Колега, дай подробности ...
Изображение

vesodimov
 
Съобщения: 302
Регистриран: 5.07.2006г. в 18:20ч.
Град: Дружба 3
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia KDL-32EX650 с CAM
SAMSUNG UE-40J5100 LED с CAM

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Svetlin » 6.04.2014г. в 16:05ч.

Всички нови рутери са собственост на Нетуоркс. Щом вече сте си купили рутер, може да ми изпратите потребителското име и да махнем заявката за рутер. Ако някой желае рутер, но не може да кандидатства - нека да напише тук, ще помислим с колегите дали има вариант да дадем рутер, предполагам няма да е проблем.
Изображение
Аватар
Svetlin
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 522
Регистриран: 27.03.2006г. в 12:30ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот coolmix999 » 26.04.2014г. в 21:51ч.

Защо сте махнали менюто за настройка на промоционалните рутери от потребителския панел?

coolmix999
 
Съобщения: 99
Регистриран: 1.07.2013г. в 13:37ч.
Град: Здравец-изток
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот TK3C-Pyce » 27.04.2014г. в 09:01ч.

Не е махнат, бе!
https://userlogin.networx-bg.com/turbo
Аватар
TK3C-Pyce
Администрация
Администрация
 
Съобщения: 1637
Регистриран: 27.12.2003г. в 01:17ч.
Град: Rousse
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот coolmix999 » 27.04.2014г. в 10:25ч.

TK3C-Pyce написа:Не е махнат, бе!
https://userlogin.networx-bg.com/turbo


Това е само за заявка. Аз имах предвид менюто под управление "Настройки на Broadband@home-turbo", откъдето можеше да се променя името, паролата и канала на безжичната мрежа, а също и да се прекъсне връзката на рутера. Вчера един приятел ме помоли да му сменя канала на промоционалния рутер и забелязах, че го няма.

coolmix999
 
Съобщения: 99
Регистриран: 1.07.2013г. в 13:37ч.
Град: Здравец-изток
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот coolmix999 » 29.04.2014г. в 13:03ч.

coolmix999 написа:
TK3C-Pyce написа:Не е махнат, бе!
https://userlogin.networx-bg.com/turbo


Това е само за заявка. Аз имах предвид менюто под управление "Настройки на Broadband@home-turbo", откъдето можеше да се променя името, паролата и канала на безжичната мрежа, а също и да се прекъсне връзката на рутера. Вчера един приятел ме помоли да му сменя канала на промоционалния рутер и забелязах, че го няма.


Пробвах да вляза с https://userlogin.networx-bg.com/router_settings и става, но опцията за настройка я няма в потребителския панел.

П.П.: Забелязах, че на доста места в града има мрежи на нетуоркс от промоционалните рутери, на които имената съвпадат с мрежата на потребителя.

coolmix999
 
Съобщения: 99
Регистриран: 1.07.2013г. в 13:37ч.
Град: Здравец-изток
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот spont4e » 2.05.2014г. в 23:06ч.

coolmix999 написа:
coolmix999 написа:
TK3C-Pyce написа:Не е махнат, бе!
https://userlogin.networx-bg.com/turbo


Това е само за заявка. Аз имах предвид менюто под управление "Настройки на Broadband@home-turbo", откъдето можеше да се променя името, паролата и канала на безжичната мрежа, а също и да се прекъсне връзката на рутера. Вчера един приятел ме помоли да му сменя канала на промоционалния рутер и забелязах, че го няма.


Пробвах да вляза с https://userlogin.networx-bg.com/router_settings и става, но опцията за настройка я няма в потребителския панел.

П.П.: Забелязах, че на доста места в града има мрежи на нетуоркс от промоционалните рутери, на които имената съвпадат с мрежата на потребителя.


Настройките не излизат в навигационното меню от ляво точно по тази причина, а именно вече имаме раздадени 5 или 6 модела рутери който са с различен софтуер и в някои случи настройките "чупят" рутера вместо да свършат работа на потребителя. По добрият вариант е ако желаете нещо по-специфично да се свържете с нас по Skype, Live Support или по телефона за да конфигурираме рутера според вашите нужди.
Аватар
spont4e
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 20
Регистриран: 12.03.2008г. в 17:06ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот ostinbg » 16.05.2014г. в 12:28ч.

здравеите защо ми се струва че понеже сме от село няма да ни огрее с рутер,и какъв е краиния срок за одобрение за да знаем какво да правим :worthy:

ostinbg
 
Съобщения: 2
Регистриран: 11.05.2014г. в 16:25ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Svetlin » 16.05.2014г. в 14:27ч.

Здравей, изчаквахме доставка на рутери. Предполагам началото на другата седмица ще ти се обади колега.
Аватар
Svetlin
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 522
Регистриран: 27.03.2006г. в 12:30ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот LordStefan » 21.05.2014г. в 12:35ч.

Интересува ме дали "Промоционалните" рутери раздават само на требители или "на адрес"? или на партида?
Казуса е следният: Имам си интернет ,но искам още един ИНТЕРНЕТ (в бъдеще) на един от адресите ми и въпроса ми е дали мога да получа или да си мисля някакъв друг вариант ?

П.П. имам един промоционален рутер Bufalo
Последна промяна LordStefan на 21.05.2014г. в 17:45ч., променена общо 1 път

LordStefan
 
Съобщения: 1
Регистриран: 21.05.2014г. в 11:47ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Svetlin » 21.05.2014г. в 12:50ч.

Здравей,
Влез в личната си страница на 192.168.11.4, ако ти позволи да подадеш за рутер - подаваш и готово.
Аватар
Svetlin
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 522
Регистриран: 27.03.2006г. в 12:30ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Triton » 20.08.2014г. в 11:49ч.

Здравейте.

Решил съм да подам заявка за промо рутер.Има ли в наличност или се ще трябва да се почака?

Triton
 
Съобщения: 22
Регистриран: 8.10.2006г. в 14:32ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Svetlin » 20.08.2014г. в 11:54ч.

Здравейте, Би трябвало да има рутери. Подайте заявка от клиентската страница
Аватар
Svetlin
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 522
Регистриран: 27.03.2006г. в 12:30ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Triton » 21.08.2014г. в 10:26ч.

Вече подадох.Понеже забравих да оставя телефон в полето за обратна връзка, как ще се свържат с мен?

Triton
 
Съобщения: 22
Регистриран: 8.10.2006г. в 14:32ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Svetlin » 21.08.2014г. в 10:47ч.

То при нас пише потребителското име а би трябвало да имаме в акаунта данни за телефона. Ако не си сигурен ми прати потребителско име на лично съобщение и ще провря
Аватар
Svetlin
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 522
Регистриран: 27.03.2006г. в 12:30ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот harabiqtaaa » 9.10.2014г. в 11:29ч.

Аз си влязох във страницата и си подадох заявката за рутер но не получих обаждане ..... Защо ?

harabiqtaaa
 
Съобщения: 1
Регистриран: 9.10.2014г. в 11:25ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот . » 9.10.2014г. в 19:02ч.

– Подал си заявката 5 мин. преди да си напишеш поста;
– Целият ден или дни са били заети операторите с други дейности и са нямали време за това;
– Нямало е достатъчно налични бройки;
– Нямало е бройка, която да не е била „о-networx-чена“ (с firmware);
– Понеже си харабия, този път си нямал харабийски късмет. Пусни тото, опитай пак.
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот trancho » 11.11.2014г. в 10:49ч.

Очакват ли се скоро промоционални рутери?

trancho
 
Съобщения: 5
Регистриран: 11.11.2014г. в 10:47ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот An0nYm0uS » 11.11.2014г. в 13:19ч.

То не ми е работа да давам акъл, ама един рутер е 24 лв. с доставка до врата... една семейна пица е по-скъпа
Аватар
An0nYm0uS
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 827
Регистриран: 22.06.2007г. в 00:27ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот trancho » 11.11.2014г. в 14:48ч.

An0nYm0uS написа:То не ми е работа да давам акъл, ама един рутер е 24 лв. с доставка до врата... една семейна пица е по-скъпа


Да си прочел да съм попитал, каква е цената на един рутер? Не, нали! Задал съм точен и конкретен въпрос, на който ти изглежда не си способен да отговориш, но си решил да пишеш ...трупайки мнения. :thumbsdown:

trancho
 
Съобщения: 5
Регистриран: 11.11.2014г. в 10:47ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот . » 11.11.2014г. в 15:57ч.

Трупането на мнения повишава самочувствието, дава просперитет и престиж.

Или май беше обратното?

Ако искаш САМ да си управляваш рутера, купуваш си сам. Ако НЕ искаш да имаш НИКАКЪВ достъп до него, т.е. никакъв достъп до Админ Панела му, то продължаваш да чакаш, докато отпуснат free бройки някой ден. Ако си Avg. user, чакаш free-то. Ако си advanced/expert, никога няма да вземеш free router.

:hi:
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот plamen_15_93 » 13.11.2014г. в 23:36ч.

Така имам гореспоменатия рутер и искам да го върна на networx и да си ползвам собсвен, интересува ме какви са условията за връщането и прекратяването на анекса който съм подписал при вземането му

plamen_15_93
 
Съобщения: 34
Регистриран: 15.11.2009г. в 14:31ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот Svetlin » 14.11.2014г. в 07:14ч.

Трябва да отидеш и да го върнеш. Само трябва да кажеш на кой акаунт е рутера за да не го търси колежката по сериен номер :)
Аватар
Svetlin
Поддръжка
Поддръжка
 
Съобщения: 522
Регистриран: 27.03.2006г. в 12:30ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот plamen_15_93 » 14.11.2014г. в 09:27ч.

ok мерси :)

plamen_15_93
 
Съобщения: 34
Регистриран: 15.11.2009г. в 14:31ч.
Пол: Мъжки

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот dokodoko13 » 5.01.2015г. в 10:59ч.

Възможно е вече някой да е питал същия въпрос, но нямам възможност да прочета цялата тема отначало, затова питам дирекно:
имам от старите рутери, които бяха с анекс за собственост и по този анекс рутера вече е моя собственост. Тъй като искам да сменя рутера с нов, може ли да ми дадете от новите? По принцип независимо, че стария рутер вече е мой съм готов да ви го върна, но държа новия да е точно този модел, който рекламирате....

dokodoko13
 
Съобщения: 4
Регистриран: 9.09.2008г. в 18:44ч.

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот . » 5.01.2015г. в 12:36ч.

За толкова години не го ли научи този рутер, че не е препоръчителен за advanced users, освен ако не си advanced по примера на това „без четене на цялата тема отначало“. Отдели там 150 кинта и си вземи хубав, нормален и добър рутер, дето ще ти служи дълги години и няма да имаш проблеми с него. Нещо повече - ще го и УПРАВЛЯВАШ сам, отваряне/затваряне на ports, поставяне на ограничения до сайтове и др. функции, вкл. и други да НЕ ти ползва Wi-Fi-то, а да е заключено с парола (досега всеки от съседните апартаменти, че и не само от тях, ти ползва Wireless-а именно, щото е безплатен рутера и без достъп до неговия админ панел).

Отзив.
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: Промоция Broadband@home-turbo!

Покажи връзката към това мнениеот dokodoko13 » 5.01.2015г. в 19:02ч.

. написа:За толкова години не го ли научи този рутер, че не е препоръчителен за advanced users, освен ако не си advanced по примера на това „без четене на цялата тема отначало“. Отдели там 150 кинта и си вземи хубав, нормален и добър рутер, дето ще ти служи дълги години и няма да имаш проблеми с него. Нещо повече - ще го и УПРАВЛЯВАШ сам, отваряне/затваряне на ports, поставяне на ограничения до сайтове и др. функции, вкл. и други да НЕ ти ползва Wi-Fi-то, а да е заключено с парола (досега всеки от съседните апартаменти, че и не само от тях, ти ползва Wireless-а именно, щото е безплатен рутера и без достъп до неговия админ панел).

Отзив.


:blink: WTF? незнаех че съм advanced user :) Познаваме ли се?

dokodoko13
 
Съобщения: 4
Регистриран: 9.09.2008г. в 18:44ч.

ПредишнаСледваща

Назад към Интернет

Активни потребители

Потребители разглеждащи този подфорум: 0 регистрирани и 5 госта