Оплкване към наблюдаващия live supporta

Всички теми, свързани пряко с интернет услугите, които предлага фирмата. Допълнителна информация на корпоративната и клиентската страница.

Оплкване към наблюдаващия live supporta

Покажи връзката към това мнениеот Eras3r » 26.01.2016г. в 12:50ч.

Какво подяволите трябва да се случи за да ме угрее от Online support'a, че да се включат? Или да си слагат отметка 'Изключен' или да им се дава предизвестие за напускане!!!!
От 10 сутринта до сега се мъча да се свържа НИКАКЪВ ОТГОВОР! Гледайте си работата или напускайте. Ебати скапаната работа. Неиздържах! Съжалявам.
Не съм се мъчил само 3 пъти, просто толкова файла мога да прикача. Минимум 20 пъти.

п.с.: Не съжалявам!

Screenshot_1.png
Опит 1
Screenshot_1.png (60.03 KiB) Прегледано 660 пъти

Screenshot_3.png
Опит 2
Screenshot_3.png (59.5 KiB) Прегледано 660 пъти

Screenshot_2.png
Опит 3
Screenshot_2.png (57.6 KiB) Прегледано 660 пъти
Аватар
Eras3r
 
Съобщения: 764
Години: 32
Регистриран: 28.11.2005г. в 14:12ч.
Град: Център-2
Пол: Мъжки
ТВ: Samsung UE-40F6400 и UE-46F6670 с CAM (Griffin)

Назад към Интернет

Активни потребители

Потребители разглеждащи този подфорум: 0 регистрирани и 2 госта