Матурите по литература: нацията се профанизира

Образования, училища, университети, ученици, студенти, преподаватели, система... енциклопедии, произведения, автори, съчинения, есета, доклади, реферати, научна дейност и други.

Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот kinder » 19.06.2008г. в 12:54ч.

Ето една статия върху която може много да се дискутира

Матурите по литература: нацията се профанизира

Автор Елизабет Вълкова-Хубанчева
вторник, 17 юни 2008

Родените през 1989 г. завършиха средното си образование. Поколението на демокрацията е зряло по документи. Резултатите вече са известни, изненади няма. Общото заключение, че нацията се профанизира, е обществена тайна. При световен доцимологичен[1] стандарт 51% за издържан изпит, при матурите по български език и литература се наложи долният праг да е 23% за “Среден (3)”. Това не е беда за държавата, тъй като българският език по закон вече не е обвързан със нейните структури – функциите му засега са неясни от юридическа гледна точка. Явно бъдещето на българския език се мисли само в битов план, силно редуциран само в сферата на личните отношения и благопожелания...

Изпитът трябваше да провери дали учениците в края на гимназиалния курс могат да четат и да пишат. Нивата основно са четири: на речниково и на синтактично ниво, способност за тълкуване на прочетеното (четене с разбиране) и евентуално дискутиране с противопоставяне на различно мнение, придружено с аргументация. Тези умения са необходими на всеки един пълноправен гражданин, който има избирателни права; необходими са на всеки възрастен човек, който работи, общува и възпитава децата си. Проверката на писмените работи регистрира, че абитуриентите са допуснали твърде много фактологични грешки при задачите, които изискват “четене с разбиране”. Това говори за липса на каквато и да е практика от страна на младите хора.

Зрелостниците в голямата си част не четат

Доживяхме да видим “черно на бяло” написано името на прекрасния български разказвач Йовков с “ь”, но с главна буква: “Ьовков” (!). Тази грешка се дължи на факта, че името не е срещано в писмен вид въпреки основното му място в конспекта за 12. клас. Бисерите бяха в изобилие. Откъсът от разказа “Шибил” на Й. Йовков бе разчетен от мнозинството зрелостници в светлината и стилистиката на “сапунен” сериал. Тъй като явно не бяха запознати с целия текст, дванадесетокласниците тълкуваха проблема в любовния триъгълник между Рада, Шибил и Мустафа; Рада, Шибил и Велико кехая, имаше дори отношение между Шибил и бея, който се бил захласнал по красивия юнак. С други думи: “виждат каквото знаят”. Налага се въпросът: като не четат, не слушат ли поне в час? Да, когато извадят слушалката на МР3 от ухото си.

Зрелостниците не ходят често на училище

Едни от тях вече работят, други не обичат да стават рано, трети прекарват времето си в околните кафета, защото училището за тях е само място за срещи с връстници. Отсъствията не са проблем, законът е такъв, че практически ученик в 12. клас не може да бъде наказан заради отсъствия. Освен това училището не е престижно място; престижни са курортите, дискотеките, близките и далечни екскурзии. Уважават тези, които дойдат с отпочинал вид и бронзов тен седмица след класните и предадат медицинска бележка за прекаран грип. Една такава ученичка благодушно ми се присмя: “Абе, госпожо, не се ли встрастявате с тези матури”?

Училището не е авторитет

Човек слуша своите авторитети и следва съответната линия на поведение. Знанието, което преподаваме в училище, дава модели на поведение, което може да съхрани народа, вярата и човешкото достойнство, но при ценностни катастрофи училището изглежда безнадеждно остаряло на фона на успешния бизнес.

Като антоним[2] на думата “добродетел” над 85% от проверените работи съдържаха всичко друго, но не и “порок, недостатък”. Деветнадесетгодишните български граждани с пълни избирателни права не познават значението на българската дума “добродетел”.

Дълги години вече наблюдавам това пълно отсъствие на думи, отразяващи нравствени качества, в активния речник на младежите. Думи като “нравствено, добродетелно, свян, скромност” рядко се употребяват в повечето днешни непълни или формално съществуващи семейства, а също и в медиите, които гонят преки печалби, затова и споменаването им в училище минава под “прага на чуваемост” за учениците, които са свикнали да се движат по линията на най-слабото съпротивление. Ако се заслушате в разговор на младежи, ще срещнете основно две-три теми – нови коли, нови телефони, нови флиртове, нови дрехи.

Причините

Историците отдавна са забелязали, че част от асимилационната политика на великите сили е развращаването и отслабването по този начин на младото активно поколение с помощта на наркотици, разврат и необразованост. Още Атила е пращал пред ордите си емисари, които разпространявали евтин опиум, същото е правила Китайската империя в желаните от нея Манджурски земи.

Естествено, глупаво е да размахваме пръст пред “тези лошите” и до безкрай да спрягаме полумитичната тема за световен заговор. Просто трябва да върнем уважението на институциите, които могат да създават достойни граждани: семейството, църквата, училището. Просто трябва като общество ясно и категорично да изхвърлим порнографията от телевизии, сайтове, радиостанции, списания и билбордове. Развратът убива нашите деца, краде детството и мечтите им, отнема бъдещето. Просто е: имаме си СЕМ, имаме правителство, Народно събрание, евродепутати. Знаем техните имена. Имат стотиците ни хиляди подписи. Те са на ход.
история
http://www.de-zorata.de/forum/index.php ... 748.0.html
Изход от сложната ситуация..от тук>>>
http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie ... 1251640508
Изображение
Аватар
kinder
 
Съобщения: 3980
Регистриран: 16.07.2007г. в 21:13ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот hitmanub40 » 19.06.2008г. в 13:26ч.

Абе като си пуснеш новини по БЪЛГАРСКАТА национална телевизия и се говори на турски, всички подобни твърдения за профанизиране на младежкото поколение у нас е като да те ухапе комар. Като се дават пари за глупави интеграции на ромите, социални помощи на многодетни циганки и разни други безделници, а не за образование така ще е! У нас образованието е свързано само с далаверите преди започването на всяка учебна година, затова кой министър на "образованието" ще лапне парички от издателска къща за лансирането на печатно издание на учебник по еди-кой-си предмет. От своя страна на преподавателите пък толкоз им пука - те само ламтят за пари (спомнете си миналата есен), които с нищо не са ги заслужили. Те дори са по-мързеливи от самите ученици - ползват платен отпуск през годината грубо около 4 месеца, като не пропускат моренце през лятото и планина през зимата. "Най-работливите" от тях пък използват тези почивки да си правят частни уроци, като задължават учениците си мама и тати да кихат кинти, ако искат да земат еди кой си предмет. Та какво споменахме за профаните?
ASROCK Z77 EXTREME4
Intel Core I5-3350P 3.1GHz Freezer i30
Palit GeForce GTX 660 2GB
SU CM SILENT PRO M 600W
2X4G DDR3@2400 GEIL EVO CORSA
SD SX900 256GB SATA3

PlayStation 3 Phat 60GB (Upgraded to 320GB) Rogero CFW 4.30
Xbox 360 20GB Jasper iXtreme lt+ 3.0 RGH
Nintendo Wii + DC2 Pro + Homebrew Channel
PlayStation Vita 3G 16GB
Nintendo WiiU
Изображение
Аватар
hitmanub40
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 1363
Регистриран: 18.03.2008г. в 15:09ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот root » 19.06.2008г. в 17:37ч.

svetlio9106 написа:Абе като си пуснеш новини по БЪЛГАРСКАТА национална телевизия и се говори на турски, всички подобни твърдения за профанизиране на младежкото поколение у нас е като да те ухапе комар. Като се дават пари за глупави интеграции на ромите, социални помощи на многодетни циганки и разни други безделници, а не за образование така ще е! У нас образованието е свързано само с далаверите преди започването на всяка учебна година, затова кой министър на "образованието" ще лапне парички от издателска къща за лансирането на печатно издание на учебник по еди-кой-си предмет. От своя страна на преподавателите пък толкоз им пука - те само ламтят за пари (спомнете си миналата есен), които с нищо не са ги заслужили. Те дори са по-мързеливи от самите ученици - ползват платен отпуск през годината грубо около 4 месеца, като не пропускат моренце през лятото и планина през зимата. "Най-работливите" от тях пък използват тези почивки да си правят частни уроци, като задължават учениците си мама и тати да кихат кинти, ако искат да земат еди кой си предмет. Та какво споменахме за профаните?


Глупости говориш...
mobilio - професионални мобилни приложения
Аватар
root
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 2642
Регистриран: 25.07.2004г. в 23:04ч.
Град: 1d10tl@nd
Пол: Мъжки

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот hitmanub40 » 20.06.2008г. в 07:46ч.

Глупости говориш...
Обоснови се де, много е лесно да отсечеш две думи и толкоз. Кажи си твоето становище, защото имам точно 3 съседки даскалици и знам идеално как стоят нещата.
ASROCK Z77 EXTREME4
Intel Core I5-3350P 3.1GHz Freezer i30
Palit GeForce GTX 660 2GB
SU CM SILENT PRO M 600W
2X4G DDR3@2400 GEIL EVO CORSA
SD SX900 256GB SATA3

PlayStation 3 Phat 60GB (Upgraded to 320GB) Rogero CFW 4.30
Xbox 360 20GB Jasper iXtreme lt+ 3.0 RGH
Nintendo Wii + DC2 Pro + Homebrew Channel
PlayStation Vita 3G 16GB
Nintendo WiiU
Изображение
Аватар
hitmanub40
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 1363
Регистриран: 18.03.2008г. в 15:09ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот Bobby_gBG » 20.06.2008г. в 09:19ч.

Как да има училището някакъв авторитет, при положение че учителите нямат никакви права за защита пред наглостта на разузданото поколение на прехода.
Как въобще някаква институция да има авторитет, при положение че предателите в парламента са отнели всички защитни и принудителни сили на тези институции? При положение че тези институции не може по никакъв начин да накарат хората да си спазват задълженията, кой ще ги уважава?

Единствените пъти когато тези институции действат, е когато знаят че имат подкрепата на парламента и съда, и знаят че никой няма да им търси сметка за това че НАРУШАВАТ ЗАКОНА, тъй като според закона те нямат почти никакви права че да те принудят да си изпълниш задълженията към тях по законни методи.
Изображение
Кърджали и Разград, или новото турско робство . . . За турците и циганите в България
Alpha TV - гледай безплатно онлайн
Мюсюлманите, които искат да живеят според законите на ислямския шариат нямат място тук. НЕ ОСНОВНОТО НАСЕЛЕНИЕ, А ИМИГРАНТИТЕ СА ТЕЗИ, КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ АДАПТИРАТ. Или го приемате, или се махате. Ние говорим БЪЛГАРСКИ, а не турски, сръбски, гръцки, руски, или който и да било друг език. Затова, ако искате да станете част от нашето общество, учете езика!
Повечето от българите са православни християни! Това не е някакъв християнски, десен политически напън, а факт! Такива сме от над 1000 години, и със сигурност е уместно да го демонстрираме по стените на нашите училища, и имаме правото да бием нашите камбани на нашите празници. Ако Бог ви обижда, тогава предлагам да обмислите някоя друга част на света за свой нов дом, защото Бог е част от нашата култура.
Аватар
Bobby_gBG
 
Съобщения: 8309
Години: 37
Регистриран: 1.10.2004г. в 14:29ч.
Град: Uber - Jugend Kamp.
Пол: Мъжки

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот kinder » 20.06.2008г. в 10:47ч.

bobby_GBG написа:Как да има училището някакъв авторитет, при положение че учителите нямат никакви права за защита пред наглостта на разузданото поколение на прехода.
Как въобще някаква институция да има авторитет, при положение че предателите в парламента са отнели всички защитни и принудителни сили на тези институции? При положение че тези институции не може по никакъв начин да накарат хората да си спазват задълженията, кой ще ги уважава?

Единствените пъти когато тези институции действат, е когато знаят че имат подкрепата на парламента и съда, и знаят че никой няма да им търси сметка за това че НАРУШАВАТ ЗАКОНА, тъй като според закона те нямат почти никакви права че да те принудят да си изпълниш задълженията към тях по законни методи.

За мен нещата са обвързани.Не може само да критикуваме учениците,министъра и да прехвърляме вината в инстанциите.А защо да не са виновни и учителите?Те в случая къде са.Аз си мисля,че преди всичко на първо място те имат вина.Защо ли?Защото те са лицата в училищата които трябва да намерят метод за преподаване,усъвършенстване и реализиране на учениците.За дисциплината също.Има и закони и правилници.Пълна свобода е дадено на всяко училище.Друг е въпроса ,че болшинството от учителите си карат по стария метод.За да се развива едно у-ще аз си мисля ,че директорите на първо място не трябва да са учители и издигани по партиина линия,а трябва да се слагат млади хора менинджъри за да могат същите да го управляват,правят проекти по различни програми съответно кандидатстват с тях и ги реализират.Толкова ли е трудно да се намери начин да се приобщат децата с някакви идеи в които и те ще участват?Стига сме хулили вече.Примерно за униформите.Министъра е дал на всяко у-ще картбланш.Защо не накараме нашите деца да си направят сами модели,да се избере най-доброто и да се въведе.Като всяко у-ще ще си направи само.Смятам ,че затова нямат да имат нищо против учениците защото те сами ще си направят модела и емблема ако щеш.Има още много идеи стига да има кой да чуй.Така,че за мен учениците не са виновни за нищо.Просто няма подход към тях!
история
http://www.de-zorata.de/forum/index.php ... 748.0.html
Изход от сложната ситуация..от тук>>>
http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie ... 1251640508
Изображение
Аватар
kinder
 
Съобщения: 3980
Регистриран: 16.07.2007г. в 21:13ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот Grim_Mandy » 20.06.2008г. в 15:37ч.

Абсолютно съм съгласна с Kinder - виновни няма, но няма и невинни, всеки с нещо е допринесъл за положението, в което сме. За съжаление, точно фактът, че нещата са толкова навързани, е това, което пречи да се "оправим" веднъж завинаги. Няма спор, че образователната ни система е нелепа и не може да даде почти нищо на учениците, но самите ние (т.нар. "ново поколение" - б.а.) сме толкова изкривени от средата, в която живеем, и от цялата нелогичност, която ни заобикаля, че не бихме се променили, мисля, от въвеждането на разумни - за разнообразие, реформи в образованието. Нацията като цяло е залиняла според мен.
i'm the heat inside when rhythm and love collide:)
Аватар
Grim_Mandy
 
Съобщения: 1048
Години: 28
Регистриран: 7.11.2004г. в 10:56ч.
Град: the Neitherworld
Пол: Женски

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот cicaaa » 5.08.2008г. в 02:23ч.

аз имам 4.04 преди самия изпит хоих чак на църква са моля щото преди туй са напих и заплашвах хората с пистолет хаха ако не я бех зел немах да имам зелена диплома :doh:


Още много различни стоки ,които продавам!
http://ttt666.prodavalnik.com/
Аватар
cicaaa
Spammer
Spammer
 
Съобщения: 2873
Регистриран: 2.12.2005г. в 01:52ч.
Пол: Женски

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот kinder » 16.05.2009г. в 20:26ч.

Тъй като утре е първата матура по бъл.език и литература ето инфо .Анализ на грешки от матурите ще лови преписвачи
16 Май 2009
Нова колона в картите за оценяване на зрелостниците ще даде възможност да се анализира кои са най-често допусканите грешки от учениците на тазгодишните матури, съобщи в събота просветният министър Даниел Вълчев. В картите за оценяване ще се отбелязва по какъв начин е отговорил всеки ученик на даден въпрос, вярно или грешно.

Това дава възможност след приключване на изпита и общо установяване на средни стойности на оценки по училища и региони, да се види включително как е отговорено на един въпрос в една и съща класна стая.

"Това означава, че ако някъде, ненадейно в главите на всички ученици са възникнали едни и същи отговори, било верни или грешни, или всички с едни и същи изречения са решили да отговорят на последния въпрос, за нас това е много ясен знак, че някой от квесторите не си е свършил работата, посочи Вълчев.

В образователната система няма място за преподавател, който подсказва или оставя учениците да преписват, а последното е еквивалентно на анулиране на писмената работа, заяви министърът.

Освен това във всяка десета клана стая ще има камера за видеонаблюдение. В училищата в страната са монтирани над 800 камери като изграждането на на системата за видеонаблюдение в едно училище струва средно 8 хил. лв

Първата матура по български език и литература е утре от 8 часа. На нея ще се явят близо 80 000 зрелостници, които трябва да отговорят на 33 въпроса от затворен характер, носещи 33 точки. Освен това ще има седем отворени въпроса за 37 точки. Зрелостниците ще пишат и аргументиран текст по определена тема, който ще им носи до 30 точки. Общият брой на точките от изпита е 100.

Учениците ще трябва да носят документ за самоличност, както и получената служебна бележка. Децата ще трябва да са с половин час по-рано в училището, в което са разпределени.

Вторият задължителен държавен зрелостен изпит, който е по предмет по избор, е на 19 май от 8 часа.

Резултатите от държавните зрелостни изпити ще са готови до 12 юни.
http://www.mediapool.bg/show/?storyid=152243&srcpos=5

Успех на всички които са на матури утре . :) :)
история
http://www.de-zorata.de/forum/index.php ... 748.0.html
Изход от сложната ситуация..от тук>>>
http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie ... 1251640508
Изображение
Аватар
kinder
 
Съобщения: 3980
Регистриран: 16.07.2007г. в 21:13ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот guesswho » 17.05.2009г. в 13:02ч.

Аз пък искам да попитам защо така по тънката лайсна се пропуска вината на родителите, която според мен е най-голяма- Едно време като гръмна пресата за случката в Индиго, разпъваха на кръст всичко живо- политици, партии, полиция, собственици. А защо никой не попита "къде бяха родителите на тия деца докато се превръщаха в малоумни гамени"? Може би защото е трудно да признаеш дори пред себе си да погледнеш синчето си и да си кажеш- "Ех, жалко- исках да е интелигентно умно момче а то е простак-пeдepаст", или дъщеря си и "Ех, жалко- беше толкова мило дете а сега изглежда по-зле от кyрва и се чука с всеки срещнат". Но не- те са милите мамини и татини дечица и ние никога не сме виновни.

Е сори- един учител, ако ще да се скъса, не може да пречупи възпитаното МАЛОУМИЕ и ПРОСТАЩИНА, вкарани от родителите.

Но пък това явно не е проблем за родителите, които нямат нищо против това :)
Аватар
guesswho
 
Съобщения: 694
Регистриран: 7.04.2006г. в 14:02ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот hitmanub40 » 17.05.2009г. в 13:28ч.

Аз пък искам да попитам защо така по тънката лайсна се пропуска вината на родителите, която според мен е най-голяма- Едно време като гръмна пресата за случката в Индиго, разпъваха на кръст всичко живо- политици, партии, полиция, собственици. А защо никой не попита "къде бяха родителите на тия деца докато се превръщаха в малоумни гамени"? Може би защото е трудно да признаеш дори пред себе си да погледнеш синчето си и да си кажеш- "Ех, жалко- исках да е интелигентно умно момче а то е простак-пeдepаст", или дъщеря си и "Ех, жалко- беше толкова мило дете а сега изглежда по-зле от кyрва и се чука с всеки срещнат". Но не- те са милите мамини и татини дечица и ние никога не сме виновни.

Е сори- един учител, ако ще да се скъса, не може да пречупи възпитаното МАЛОУМИЕ и ПРОСТАЩИНА, вкарани от родителите.

Но пък това явно не е проблем за родителите, които нямат нищо против това :)

Малко твърдо казано, но съм съгласен напълно с мнението ти!
ASROCK Z77 EXTREME4
Intel Core I5-3350P 3.1GHz Freezer i30
Palit GeForce GTX 660 2GB
SU CM SILENT PRO M 600W
2X4G DDR3@2400 GEIL EVO CORSA
SD SX900 256GB SATA3

PlayStation 3 Phat 60GB (Upgraded to 320GB) Rogero CFW 4.30
Xbox 360 20GB Jasper iXtreme lt+ 3.0 RGH
Nintendo Wii + DC2 Pro + Homebrew Channel
PlayStation Vita 3G 16GB
Nintendo WiiU
Изображение
Аватар
hitmanub40
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 1363
Регистриран: 18.03.2008г. в 15:09ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот . » 17.05.2009г. в 13:35ч.

Кой, как се представил на матурата по БЕЛ, обсъждания, вафлички и храсти: Изображение надолу.
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот JpTo » 17.05.2009г. в 13:45ч.

Ех тез матури.. пфф минахме я днес.. ся чакаме да видим резултатите. Доло-горе не беше трудна матурата, но.. ако си учил. ^^
Аватар
JpTo
LaMeR
LaMeR
 
Съобщения: 568
Години: 28
Регистриран: 17.08.2005г. в 13:52ч.
Град: ore wa fukyuu ninja desu

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот . » 17.05.2009г. в 15:28ч.

JpTo написа:Доло-горе не беше трудна матурата, но.. ако си учил. ^^

Ясно е, че за толкова години, че не си много-много :tooth2:.
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот hitmanub40 » 29.07.2009г. в 10:23ч.

Представят доклад за децентрализация на образованието
29.07.2009, 06:44 (обновена 29.07.2009, 06:48)
news.bg
Коментари (0)

Институтът "Отворено общество" и Столичната община ще представят доклада "Децентрализация на училищното образование".

В доклада е направена оценка на досегашния ход на процеса на децентрализация в системата на училищното образование. Посочва се нуждата от системни и синхронизирани политики за децентрализация на училищното образование.

По отношение повишаване качеството на образованието в доклада се отбелязва, че в сравнение с повечето си европейски връстници, 15-годишните български ученици демонстрират много по-слабо развитие на умения и компетентности за практическо решаване на проблемни ситуации.

Резултатите от международно изследване през 2006 г. поставят България на предпоследно място сред страните от ЕС, като с по-лоши резултати е единствено Румъния. От всички 57 страни, участвали в проучването, България е 41-ва в областта на природните науки, 43-та по отношение на четенето с разбиране и 46-та по математиката.

В периода 2000-2006 г. делът на 15-годишните ученици, които не достигат минималните стандарти (т.e. са функционално неграмотни), нараства с повече от 10% и вече надхвърля 50%.

В доклада се посочва, че ефективността при управление на публичните разходи за образование, в сравнение с повечето европейски страни, в България са по-ниски. Налице са и слабости в усвояването на средствата за образование.

По данни на Евростат през 2005 г. разходите за образование средно за ЕС са 5.1%, докато в България те са едва 4.5% от брутния вътрешен продукт (почти 2 пъти по-малко, отколкото във водеща страна в ЕС - Дания).

Представяте ли си за каква профанизация говорим само! Нека да благодарим на нашите политици-безхаберници и дано техните деца да са също толкова неграмотни един ден, че да не могат да се подпишат даже! Макар, че се съмнявам - те учат в елитни частни гимназии. Може ли племенника ми, който е на 6 години, вече да е второкласник и да решава задачи по математика, които тук решават в 3-4 клас и да знае вече два езика, а тук 15 годишен дангалак да не може да напише едно изречение правилно?! Племенника ми учи и живее в Шотландия.
ASROCK Z77 EXTREME4
Intel Core I5-3350P 3.1GHz Freezer i30
Palit GeForce GTX 660 2GB
SU CM SILENT PRO M 600W
2X4G DDR3@2400 GEIL EVO CORSA
SD SX900 256GB SATA3

PlayStation 3 Phat 60GB (Upgraded to 320GB) Rogero CFW 4.30
Xbox 360 20GB Jasper iXtreme lt+ 3.0 RGH
Nintendo Wii + DC2 Pro + Homebrew Channel
PlayStation Vita 3G 16GB
Nintendo WiiU
Изображение
Аватар
hitmanub40
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 1363
Регистриран: 18.03.2008г. в 15:09ч.

Re: Матурите по литература: нацията се профанизира

Покажи връзката към това мнениеот SLAMCHO » 30.07.2009г. в 00:06ч.

“Ние ще хвърлим всичкото злато на САЩ, цялата сила на САЩ за измамване и оглупяване на хората от социалистическия свят. Незабелязано ще подменим човешките ценности с фалшиви. КАК? Ще намерим единомишленици в тези страни и Русия. Ще разгърнем грандиозна по мащаби разложителна работа, ще изтръгнем социалната същност на литературата, ще насърчаваме автори, които втълпяват в човека култ към секса, насилието, садизма, предателството - тоест безнравствеността. Нужни са писания, осмиващи естествеността и почтеността като архаични отживелици. Простащината, наглостта, лъжата и измамата, пиянството и наркоманията, животинския страх сред хората, безсрамието, доносничеството и още много пороци заложени в човека трябва да се раздвижат. Така ще разклащаме поколение след поколение, ще предизвикваме ерозия и развращаване на младежта. Ще създадем човек с консумативна психика на елементарен потребител. Всичко това ще извършим под девиза: ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ".

В началото на “Студената война” – 1947 г. - Алън Фостър Дълес – първият шеф на ЦРУ

Е , не е ли социалистическото време виновно за балъшкото ни образование :tooth2:
Изображение
Аватар
SLAMCHO
 
Съобщения: 518
Години: 25
Регистриран: 16.08.2005г. в 11:51ч.
Град: Far Far Away !


Назад към Образование и наука

Активни потребители

Потребители разглеждащи този подфорум: 0 регистрирани и 2 госта

cron