tehnopolis

Това е мястото за всички теми, несвързани с останалите форуми.

tehnopolis

Покажи връзката към това мнениеот ivo.ivo » 9.07.2013г. в 20:19ч.

Технополис са най-големите смотаняци. Не купувайте нищо от тях ......и така на тат......по маич.....на линия. Искам колеги да ви спася от гибел. Технополис в МОЛ Сердика- по голяма измет няма на света. От 10 дни звъня като луд по телефоните им и само ме прехвърлят от един на друг номер. Заради един телефон (samsung s5360) който си купих от там станах пишман и от март месец ходя по мъките. Непрекъснато дава дефекти а те се опитват да ме убедят че всичко му е наред. НЕ КУПУВАЙТЕ!!!!

ivo.ivo
 
Съобщения: 1
Регистриран: 9.07.2013г. в 19:33ч.
Пол: Мъжки

Re: tehnopolis

Покажи връзката към това мнениеот . » 10.07.2013г. в 00:02ч.

А „телефон“ откога се закупува от плод-зеленчук!?

За генерални, верифицирани, легитимни и ОТОРИЗИРАНИ дистрибутори чувано ли е? Обикновено е 1-2 за страната или я има такъв, я няма.

Samsung Support: Cyber Service.
За София:
Омниаком - Младост 1, бл. 12А, партер
КК Сервиз - кв. Лозенец, ул."Бунтовник" №5
0700 13311 се обади преди това.
http://www.kkservice.bg/bg/about.php
http://www.kkservice.bg/bg/partners.php > офиси и централен офисен сервиз.

---

Телефона принципно няма как да „зависи“ нито от вносителя (supplier - K&K), нито от дилъра/продавач (reseller - Техномаркет), а от производителя (factory-то), което се намира в Азия най-вероятно ясно къде.
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: tehnopolis

Покажи връзката към това мнениеот LiMuBai » 10.07.2013г. в 11:16ч.

ivo.ivo написа:Технополис са най-големите смотаняци. Не купувайте нищо от тях ......и така на тат......по маич.....на линия. Искам колеги да ви спася от гибел. Технополис в МОЛ Сердика- по голяма измет няма на света. От 10 дни звъня като луд по телефоните им и само ме прехвърлят от един на друг номер. Заради един телефон (samsung s5360) който си купих от там станах пишман и от март месец ходя по мъките. Непрекъснато дава дефекти а те се опитват да ме убедят че всичко му е наред. НЕ КУПУВАЙТЕ!!!!

Имаш права като потребител, запознай се с тях
ако не си наясно иди в Комисията за защита на потребителите да ти обяснят
дефектна стока се ремонтира до 3 пъти в рамките на гаранционния срок, като всеки ремонт трае макс 14 дни
след това са длъжни да ти върнат парите
един съвет от мен: недей звъня по телефоните, няма смисъл, иди в магазина където си го купил, искай да говориш с управителя
гледай да е по време когато има доста народ в магазина, говори на висок глас, вдигни скандал пред всички, обвини ги че лъжат хората, че са безочливи, изглеждай много ядосан, добре е да имаш подкрепления поне двама приятели с голяма уста да стане по голям скандала, кажи че няма да си тръгнеш преди да решат проблема
този метод води до успех в 90% от случаите
Животът е това, което се случва, докато ние си правим планове.
Аватар
LiMuBai
 
Съобщения: 950
Регистриран: 12.04.2004г. в 09:53ч.
Град: Русе


Назад към Общи дискусии

Активни потребители

Потребители разглеждащи този подфорум: 0 регистрирани и 2 госта