връзка с някой от Ръководството ??

Това е мястото за всички теми, несвързани с останалите форуми.

връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот nasko73 » 11.10.2014г. в 18:30ч.

Здравейте .

Имам нужда да разговарям с някой от ръководството на Нетуоркс ??

Бих бил благодарен да се свърже някой с мен .
За предпочитане - г-н Дамян Найденов .
Омръзна ми операторите да ми записват номерът който така или инъче имат в системата си и да казват да чакам обаждане ..

До кога да чакам ??? .. :wall:

Варианта да пиша нова жалба ми се струва безсмислен на фона на безумното становище което получих като отговор на ОУПО ..
Въпреки това в понеделник ще пусна ново ОУПО защото мира не ми дава да разбера Аз ли съм Изтрещял Тотално :thumbsup: .. или Ръководството на Нетуоркс обработва тези жалби с хвърляне на боб и някоя неработеща кристална топка..
( Което пък е в пълно противоречие с Общите условия на Оператора :haha: )

Мисля че Нетуоркс трябва да са толкова коректни към клиентите си Колкото се опитват да се изкарат По Принцип ..
Така че не трябва да представлява проблем някой от Ръководството да ме осветли как е взето решението по моето ОУПО ..
И как ще процедираме от тук нататък.
Предпочитам в бъдещия спор да си останем 2 страни . ( Аз и Нетуоркс )

nasko73
 
Съобщения: 7
Регистриран: 20.09.2011г. в 06:26ч.
Пол: Мъжки

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот An0nYm0uS » 12.10.2014г. в 10:47ч.

nasko73 написа:...Предпочитам в бъдещия спор да си останем 2 страни . ( Аз и Нетуоркс )

Това пък защо? Нима има нещо за криене? Едните доставят услуга, другите я ползват, даже няма място за спор. Какви неща сме чели в този форум и интернет - не е истина. За 15 години толкова схеми за източване са опитвани и толкова недоволни клиенти сме чували, че едва ли ще бъдем потресени от нещо.
Друг е върпоса дали "спорът" не е поставен на основа "Аз правя по 1500 евро на час от интернет, а нямах интернет за 3 часа. Следователно ми дължите 4500 евро + обезщетение. Дайте си ми праите или ще се съдим". Защото и това сме чували.

BTW: не съм служител на фирмата, просто ми е интересна тази потайност. Притеснява ме да не е намерана някаква схема за която не съм се сетил.
Аватар
An0nYm0uS
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 827
Регистриран: 22.06.2007г. в 00:27ч.

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот nasko73 » 12.10.2014г. в 11:56ч.

An0nYm0uS написа:Друг е върпоса дали "спорът" не е поставен на основа "Аз правя по 1500 евро на час от интернет, а нямах интернет за 3 часа. Следователно ми дължите 4500 евро + обезщетение. Дайте си ми праите или ще се съдим". Защото и това сме чували.


Ха ха .. Неее .. Не става въпрос за нищо от този род . Телевизорът ми се прецака частично . Изгоря му HDMI входа където беше включен Тунерът на Нетуоркс .
Просто в отговорът на жалбата ми ,от констатациите който са направени там /без никой да е проверил/ Няма почти нищо вярно.
В общите Условия Ясно е написано =
3. След разглеждане на информацията, ОПЕРАТОРЪТ назначава вътрешна проверка за изясняване на случая. При вътрешната проверка се събира информация за характера на проблема, точна статистика и описание на случилото се. При извършване на проверката е възможно да бъде потърсено мнение и информация от КЛИЕНТА.
4. След събиране на достатъчно информация по случая, ОПЕРАТОРЪТ издава становище, въз основа на което жалбата на КЛИЕНТА бива уважена, не уважена или уважена до определена степен (в такъв случай се посочва до каква сума се възстановява на КЛИЕНТА).


В моя случай в становището Няма нищо вярно .Освен че телевизорът ми е дефектирал ..
Там е написано че мрежата им е Надеждно заземена . което не беше ВЯРНО.. защото техни служители я заземяваха няколко дни след като стана проблема при мен .. Също така в становището пише че проблема е възникнал от контакта в Къщи който е незаземен или незанулен -Също не е Вярно /- И най МИ Е МНОГО ИНТЕРЕСНО КАК ГО УСТАНОВИХА ТОВА БЕЗ ПОСЕЩЕНИЕ В КЪЩИ ./. Истината е че Контакта ми е занулен а Таблото ми е заземено.. И те щяха да го знаят и да не пишат такива глупости в становището ако си бяха направили труда наистина да проверят както го пише и в общите условия... Също така са написали че няма други щети освен по моя телевизор ... Също не е ВЯРНО-- Ако си бяха направили труда да проверят щяха да знаят че в датата в която съм си подал жалбата също така съм заменил и тунера .. Който също дефектира... Благодарение на "НАДЕЖДНО" Заземената им коксиална мрежа .. Която реално заземиха след това.. /Лично говорих с момчетата който слагаха шините и заземителните кабели пред къщи ./.
И те така .. Не е нещо кой знае какво но въпросът е Принципен.
Те искат клиентите им да са коректни към тях ..
/клиент съм им от 3 години . и въпреки че съм имал прекалено много проблеми с телевизията им съм си плащал коректно и точно/
Също така и аз искам да са коректни и точни към клиентите си..

Поздрави

nasko73
 
Съобщения: 7
Регистриран: 20.09.2011г. в 06:26ч.
Пол: Мъжки

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот gogyto » 12.10.2014г. в 14:51ч.

Колега проблема е в Енергото, аз така изгорях последната коледа с два телевизора у дома.Естествено там отхвърлиха жалбата ми и така - глътнах водата.Най вероятно е имало токов удар и ако нямаш защита (слага се на кабела който влиза в приемника или телевизора ти) която да раздели двата токови кръга, проблема е налице.Никой нищо няма да ти плати, телевизора в сервиз и ти вземат пари колкото за половин нов и така.Аз лично отидох директно в магазина, но пък вече си имам защита ;)
Изображение
Аватар
gogyto
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 713
Регистриран: 10.11.2007г. в 18:56ч.
Град: Здравец-изток
Пол: Мъжки
ТВ: Toshiba Regza 40VL748,
LG 42LA640S

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот nasko73 » 12.10.2014г. в 16:54ч.

gogyto написа:Колега проблема е в Енергото, аз така изгорях последната коледа с два телевизора у дома.Естествено там отхвърлиха жалбата ми и така - глътнах водата.Най вероятно е имало токов удар и ако нямаш защита (слага се на кабела който влиза в приемника или телевизора ти) която да раздели двата токови кръга, проблема е налице.Никой нищо няма да ти плати, телевизора в сервиз и ти вземат пари колкото за половин нов и така.Аз лично отидох директно в магазина, но пък вече си имам защита ;)


Не съм много съгласен че проблема е в Енергото .. То е нормално де .. В България сме все пак .. И клиента винаги е виновен .. Или Енергото .. Но не и този Който реално е Виновен .
Имам всички необходими защити който евентуално да предотвратят токов удар от към Енергото .. Консултирал съм се и със Работещи в Сервизи .. При Мен проблемът 99% нe e в Енергото . Ако е от Токов удар от Енергото обикновенно горят захранвания и то нямаше да е само на телевизора ми. . проблема Дойде от "НАДЕЖДНО" Заземената коаксиална мрежа на Нетуоркс .. Която беше всичко друго но не и ЗАЗЕМЕНА ...Както писах по горе Служители на Нетуоркс заземяваха Таблата в Района скоро след това .. ЗАЩО ЛИ ? ?? . ... Както и да е .. Проблемът за мен е по скоро в БЕЗОТГОВОРНОТО даване на Становища Буквално Изсмукани от Пръстите .. Това СПОРЕД Мен е Подигравка с Клиента ... ..
Говорил съм неофициално и с човек работещ в една държавна комисия дето много им е кеф да се занимават с такива неща..
Така че аз за себе си ще си изясня случая ..
Не съм заядлив .. Но не обичам да ме правят на Маймуна ..
Времето ще покаже .. Може пък и да ми мине .. Ха ха :mml:

nasko73
 
Съобщения: 7
Регистриран: 20.09.2011г. в 06:26ч.
Пол: Мъжки

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот An0nYm0uS » 12.10.2014г. в 17:19ч.

Явно тук нещата са по-сложни.
@nasko73, предлагам ти следната стратегия:
Мини през сервиз да изготвят писмено становище за необходимият ремонт на телевизора, като направят разбивка на цената (платка XYZ1234 за телевизор X - цена, труд - Х лева и тотал накрая), посочи адрес и име на сервиза (би трябвало да го има на издаденото становище), приложи го към ОУПО-то, спомени, че фактурата за ремонта може да бъде издадена на името на посочена от NW фирма, и предложи 20 лв. (примерно) компенсация за това че си бръмчал нагоре-надолу с един телевизор.
Лично аз работя в доста агресивна среда и трябва да си призная че жалби без ясно искане минават в трета глуха автоматично. До колкото съм запознат ремонтът няма да превишава 150 лв. + 20 лв. за компренсация излиза нещо от порядъка на 170-200 лв. Всеки който погледне жалбата ще провери първо цената на "платка XYZ1234 за телевизор X" за да се увери дали не си решил да източваш фирмата чрез познати техници или наистина търсиш решение на проблема. Предлагайки фактура от сервиз, също улесняваш нещата, защото ще могат да вкарат тези пари в някакво счетоводно перо. Иначе "пари на ръка" в сериозни фирми е трудно на вземеш. Ако след всичко което напишеш се свържат с теб, можеш да предложиш и да заредиш автомобила си за 20 лв. гориво с фактура на фирмата и да смятате проблема за решен.
Поставяйки се на мястото на г-н Дамян Найденов, никога не бих дал ход на нещо за което не ми е ясна крайната цена. Ремонта може да е на стойност 50 лв., но може и да е на 6000 лв.
Това е моят съвет. Постави ясни искания с крайна сума, пък нека те си преценят дали могат да я уважат. От друга страна погледнато те трябва да преценят дали не отварят вратичка за други не толкова съвестни потребители и т.н.
Аватар
An0nYm0uS
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 827
Регистриран: 22.06.2007г. в 00:27ч.

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот nasko73 » 12.10.2014г. в 18:03ч.

Ако някой е разбрал погрешно .. Да Уточня .. Аз не искам пари в Брой .. Телевизорът стоя почти месец в Нетуоркс . и ми беше върнат Опакован в същото състояние в което го изпратих. Дори не са си направили трудът да проверят какво му има. А в Оупо- ясно съм посочил че искам да се отремонтира HDMI входът ... Не ме интересува къде и как ..Така че няма място изобщо за съмнение за злоупотреба от моя страна ..Слава богу все още парите не са ми проблем .. Мога да си го отремонтирам или да си купя друг


...Имам познати в сервизи където могат да ми отремонтират примерно за 100 лв а да ми дадат фактура и становище че е струвало 300 ... :happy2:
НО АЗ НЕ ИСКАМ ДА МАМЯ НИКОГО .. :thumbsdown:
Затова съм си направил труда да им занеса телевизора и те да си решат къде ще им е по изгодно да го отремонтират ..
Както казах проблемът вече е по скоро в Становището което получих в отговор на ОУПОто .
..Въпреки че ми е неприятно да гледам на 42 инча "Перфектното" качество на телевизията с НДМИ приемник през СКАРТ ..
An0nYm0uS написа:Поставяйки се на мястото на г-н Дамян Найденов, никога не бих дал ход на нещо за което не ми е ясна крайната цена. .

Ако аз бях на мястото на г-н Найденов преди да подпиша становището ПОНЕ ЩЯХ ДА ПРОВЕРЯ Дали в нещата който подписвам има поне капка истина ...Също така щях да проверя колко ще струва ремонта и тогава да дам становище което щеше да бъде съобразено с Действителността ..
Съгласете се че е редно Становищата да бъдат давани след извършване на проверка по случая касаещ становището ..


Интересно ми е какъв ще е отговорът на ОУПОто което ще пусна Тези дни .. :drunk:
Поздрави .. :crazy:

nasko73
 
Съобщения: 7
Регистриран: 20.09.2011г. в 06:26ч.
Пол: Мъжки

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот An0nYm0uS » 12.10.2014г. в 18:54ч.

Ок, спечели ме! Очевидно си направил всичко необходимо.
Ако предположим, че телевизорът наистина не е бил отворен (прегледан) от техническо лице, то тогава проблемът е организационен. Предполага се че г-н Дамян Найденов не е телевизонен техник и най-вероятно е бил подведен от техническото лице за състоянието на телевизора, но така или иначе това не е проблем на клиентите.
Иначе машиналното отхвърляне на подобни повреди е оправдано до известна степен, защото е много трудно да се докаже от къде е дошъл проблема. Точно затова гаранцията на телевизора не покрива HDMI порта. Най-вероятно и в упътването на телевизора пише, че HDMI устройствата трябва да се включват при изключен от контакта телевизор...
Не знам какво да кажа...
Действително се нуждаеш от контакт с някой от ръководството, дори и частична компенсация би била решение в моента. Така ТЕ няма да те изтърват като клиент и ти ще получиш някаква компенсация...
Аватар
An0nYm0uS
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 827
Регистриран: 22.06.2007г. в 00:27ч.

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот nasko73 » 14.10.2014г. в 05:37ч.

Спорът е РАЗРЕШЕН .
БЛАГОДАРЯ на Нетуоркс за Разбирането и КОРЕКТНОСТТА .
Моля Темата да бъде Заключена.

nasko73
 
Съобщения: 7
Регистриран: 20.09.2011г. в 06:26ч.
Пол: Мъжки

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот . » 14.10.2014г. в 07:53ч.

Оправиха HDMI входа, замениха с чистак нов ТВ или funds?
Изображение
Аватар
.
 
Съобщения: 7135
Регистриран: 2.04.2004г. в 20:13ч.
Пол: Мъжки
ТВ: Sony Bravia с CAM (Conax)

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот nasko73 » 14.10.2014г. в 11:38ч.

;) Не знам дали ще е Коректно от моя страна ..
По горе писах че проблемът за мен е по скоро в начина на вземане на решението за становището .. Не толкова в ремонта на ТВ то ..
Аз телевизор съм си купил вече друг .
И исках в спора да сме си две страни /аз и Нетуоркс /
.

Но все пак.
Относно Решението на спора .
Да кажем че е Изяснено къде е проблемът .
Взето е Разумно решение с което ме запазват като клиент .
Съответно и аз Ще бъда Коректен към тях като си плащам и предплащам месечните такси както и досега .
И двете страни ще си изпълним задълженията по Общите Условия .


п.п -Само за информация -- :haha:
Няма схема за получаване на пари в БРОЙ - :wall: - И такива НЕ са ми давали -- Ха ха - :pepsi: -

nasko73
 
Съобщения: 7
Регистриран: 20.09.2011г. в 06:26ч.
Пол: Мъжки

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот gogyto » 14.10.2014г. в 15:04ч.

nasko73 написа:Да кажем че е Изяснено къде е проблемът .


Колега, няма да е зле да кажеш къде беше проблема за да знаем и ние останалите къде е слабото място и евентуално да се защитим впоследствие от такива нежелани приключения.
Изображение
Аватар
gogyto
Елитен потребител
Елитен потребител
 
Съобщения: 713
Регистриран: 10.11.2007г. в 18:56ч.
Град: Здравец-изток
Пол: Мъжки
ТВ: Toshiba Regza 40VL748,
LG 42LA640S

Re: връзка с някой от Ръководството ??

Покажи връзката към това мнениеот TK3C-Pyce » 25.10.2014г. в 21:17ч.

Проблемът на клиента беше в безхаберното отношение на колегите и на ръководството на Нетуъркс. Написали са му стандартен отговор на жалбата, без да вникнат в нещата. Чисто технически, проблемът е бил в некачествено заземяване на блока. Което води до "повдигане на нулата", както му викат на жаргон енергетиците. Когато между две нули има прекалено голямо съпротивление, между двете може да се появи потенциална разлика, която да се затвори между кабелите. Това се е получило при клиента. Но неговият проблем не е в това, а в безхаберието на колегите. Те пък, от своя страна си имат тяхното си оправдание, че "много работа" и така...
Още веднъж се извинявам от името на фирмата.
Аватар
TK3C-Pyce
Администрация
Администрация
 
Съобщения: 1637
Регистриран: 27.12.2003г. в 01:17ч.
Град: Rousse
Пол: Мъжки


Назад към Общи дискусии

Активни потребители

Потребители разглеждащи този подфорум: AhrefsBot и 2 госта